torsdag 3. desember 2009

Kalenderskåla


Jeg og en venninne har hatt en super tradisjon de siste årene. Vi lager adventskalender til hverandre, og det er like artig hvert år. Det er nemlig IKKE sånn at man blir for stor til å ha kalendere, tvert om! Jeg er en av dem som aldri har vokst av seg den barnlige gleden over jula og ventetida før. Jeg storkoser meg med gamle og nye tradisjoner, jeg pakker gaver, hører på julemusikk, og må fortsatt kikke noen ekstra ganger på alle gavene vi får før julaften. Sånn skal det nemlig være, og jeg gleder meg til Brage blir stor nok til å huske fra jul til jul, og få de samme forventningene som jeg hadde da jeg var lita - og enda har.

Så takk fru Winther, for årets fine kalendais!! Den har fått hybel i ei skål fra Rosendahl, og gjør seg godt på kjøkkenbordet! Og av og til bare MÅ jeg ta opp en pakke og riste litt på... ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar