lørdag 27. februar 2010

Sny ska dætte over sny som har dotte...

 
...førr å sei dæ på dialækt.

 

Vinteren har vært i min smak i år. Masse snø, og den har ligget siden midten av desember. Jeg liker snøen, den gjør vinteren lettere og lysere enn dette evinnelige bergensregnet som ellers regjerer. Når det er sagt, så er det nok nå. Jeg liker våren også!!!  Jeg vil gå i lette sko igjen, og kunne trille barnevogn uten å føle det er en treningsøkt. Jeg vil gå i kjole og sykle, og jeg vil sitte på terrassen med Brage og spise is. Jeg vil grille og drikke rosévin, og jeg vil plante blomster ut i krukkene våre. 
Snøen er fin den, men jeg er klar for krokus, grønn skog og allergi nå...

Og se på bilen vår, som forsvinner litt mellom de store "snydongan". 
Og sist, men ikke minst: FLINKE MANNEN!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar