onsdag 29. juni 2011

Nedtelling

 Brage, noen få timer ny i verden.

Det nærmer seg terminen, og ting begynner å komme på plass i heimen. Snart er vi klare til å ta i mot lillebror. Brage spør hver dag nå om lillebror er kommet, han har ventet lenge. Det blir spennende å se hvordan Brage blir som storebror, og det blir spennende å se om lillebror er lik han. 
Vi gleder oss!
 3 uker gammel.

Dette er en hilsen til mamma'n min fra meg
jeg ligger inni magen din og lengter etter deg
- for selv om vi er nærme nå, så gleder jeg meg til
å se deg smile søtt til meg og kose når jeg vil.


Det blir i lengste laget å vente sånn, jeg vet
men tenk - for meg har dette vært en diger evighet!
For deg er ni små måneder en brøkdel av ditt liv
mitt liv har ikke startet det, et rart alternativ...


Å mamma'n min, jeg gleder meg. Det kiler inni meg!
Tenk, om no'n små små dager så skal jeg treffe deg!
Jeg kjenner dine lyder, jeg kjenner stemmen din
og om no'n små små dager skal du få høre min.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar