lørdag 27. august 2011

Meg og mine

Stolte foreldre med de to fineste guttene! Nå begynner ting gå seg til, og dagene føles lettere. 
Heine fikk melkeallergi, så hele kostholdet til mor måtte snus om på. Når jeg allerede har UC og intoleranse, så blir det et heller snevert kosthold, men det går helt fint. Det viktigste er at Heine ikke har vondt! Og faktisk kjenner jeg at denne dietten passer magen min helt finfint også. 


Det blir lengre mellom blogginnleggene her en periode, Datamaskinen min har takket for seg, og jeg venter på at Håvard skal enten fikse, eller kjøpe ny... (så fikk jeg flettet inn det på en fin måte.)
Jeg bare håper jeg ikke mister noe av det som allerede ligger der. 

Nå venter vi på besøk av min søster Silje, som skal være her en uke. Det har jeg gledet meg til lenge, godt å få tid med de du er glad i, men ikke ser så ofte. Også håper jeg på litt hjelp til å få vasket kjøkkenet... ;P  (Der fikk jeg sagt det også...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar