mandag 21. november 2011

Travle, men fine dager

 Mammakose.
 Storebror er klar for bursdagsbesøk
 Her har Brage skrevet navnet sitt heeelt alene. Han er kjempeflink med bokstaver, og synes det er veldig gøy å lære.
Smilet som smelter.

1. desember reiser vi nordover til familien min, og jeg gleder meg veldig. Ikke til selve reisen, det er litt kav med to unger og flybytte, men siden vi er to voksne går det nok greit. Brage er veldig flink til å sitte i ro.
Før vi reiser er det tusen ting jeg gjerne skulle ha gjort, og jeg føler dagene ikke er lange nok. 
Jeg prøver gjøre meg ferdig med julegavene, for å slippe julestresset når vi kommer ned igjen den 13. Jeg er allergisk mot å handle siste uka før jul, kan ikke fordra å stå i kø, gå i kø... Å rusle rundt uten å måtte handle noe, det er derimot koselig! :)

Jeg gleder meg til jul...som alltid. Jeg er ekstremt julete av meg, noe jeg tror kommer av gode barndomsminner. Jeg kan fortsatt kjenne den barnlige julegleden, og spesielt nå som jeg har barn selv. I år er Brage blitt så stor at han har forventninger, og han husker jula i fjor. Jeg gleder meg til å finne fram nisser og pynt, sette opp juletreet, og se reaksjonene hans. 
Delt glede er som kjent dobbel glede!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar